Vecka 3


.......DATUM: 2009-10-01 Klockan: 10:14:21

VECKA 3

Alltsa, veckan har varit ratt lugn. Jag har sovit, atit, varit pa stranden, umgatts med folket, haft en enda lektion, absolut inte pluggat for ens fem ore, tagit pa riktigt traningspromenader, varit pa bio, firat Louise och Dave som fyllt 21...

Det enda som jag da lovat att jag skulle beratta om var ju Portsmouth! Okej! Vi akte vid 12 tiden med bussen. 2 timmar pa en buss dar den forsta halvtimmen var som en akatraktion pa Liseberg eftersom bussforaren troligtvis vunnit sitt korkort pa lotto. Det var inte sa att han blev battre sen, vi bytte lyckligtvis forare! Vi var inte hela gruppen utan 8 som akte lite i forvag. Tre skulle ivag pa nagot musiee besok medan vi andra tog ytterliggare en shoppingrunda innan vi bestamde oss for att bowla. Sa jag kopte mitt tredje par hogklackade skor sedan jag kom hit (jag vet att det inte ar bra, ni behover inte saga nagot om det, det har mamma redan gjort).

Bowlingen var helt otrolig. Jag var bast och slog mitt personlig arekord genom att fa 134 poang tror jag det var pa en serie. Sa komiskt for jag fick varannan strike, och dar emellan gjorde jag sa daligt. Slutet var bra med strike, sparr, strike! JIPPIE!!  Vi akte se hem till Vicky som ar en av engelsmannen i gruppen, och som bor it Portsmouth dar vi motte upp de andra. Vi at pizza, kladde upp oss och gick sedan ut och festade. Sa roligt. Jattebra feststalle, sallskap och musik.

Nagra av oss akte hem tidigare till Dave som stannat sjalv hemma. Sa trots att vi var hemma vid runt ett skulla jag gissa, somnade vi vl vid fem. Da hade vi hunnit spela det dar kortspelet igen, pratat, och for min del haft ett hiskiligt skratt/fnissanfall som sakert varade i 10 minuter (Christine: du vet ett sant jag fick nar vi var ute pa farmortraffen i somras nar vi skulle sova). Jag far sana nar jag ar overtrott och det var precis vad jag var.

Vi var tretton som sov i samma hus, och nej, det fanns inte sanger till alla. Det var fullt pa golvet, soffor, sangar...ja overallt. Sjalv lag jag i en fotolj. Kan lova att det inte var speciellt skont och ar inget jag kan rekomendera. Vaknade nog vid 9, halv 10. Ivag och kopte frukost och sedan gjorde jag nagot riktigt roligt. Spelade guitarr hero. Och det gick bra.

Sju av oss valde att aka hem.  Sex av oss – Louise, Erik, Meghan, Brittany, Dave och jag – var i Hotham Park igar och kollade pa stjarnorna... De andra tjejerna envisades med att pasta att de sett en stjarna falla men nja...vet inte om jg tror pa det. Skulle starnorna falla sa hela tiden skulle vi ju haft nagra kvar nu ;)


De flesta CIRTarna nar vi firade Louise och Dave
Michael, Thim, Brittany och jag (ja, jag tar ju kortet) saknas

SEE YA!

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

låter som ni har det roligt tillsammans. men du får akta dig för skrattanfallen...du kan ta död på nån...el dig sj. :P

DATUM: 2009-10-01 Klockan: 10:48:41

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0