Skype-date med Jkpg


.......DATUM: 2009-10-21 Klockan: 21:43:57

Nu har jag visserligen haft en riktigt bra dag som skulle varit bra även utan den där skype-daten men ni fattar inte hur kul det var. Helt plötsligt ringer Ann-sofie på skype och med henne finns andra underbara människor som man saknar när man är här borta. Så helt plötsligt hör jag Therese (skrattet var avslöjande), Jessica, Emma och Tobbelina. De pratade visserliggen i mun på varandra (som vanligt) och jag sa nog va?? ett tiotal gånger men det var så kul att höra rösterna. Går inte förklara...
Så de gjorde verkligen min dag!!!!!!

Det visade sig sen att det satt två okända förmågar (läs mellan raderna: småbarn =P, de är lika gammla som dig Hemb) som tjuvlyssande. Haha...måste verkligen framgått som den trevligaste människan! Ja de skulle tydligen iaf kunna spale innebandy bra så ett plus har de =P

Dagen innehöll det omtalde skolbesöket, där jag var lika finklädd som jag tidigare förklarade, ett födelsedagsfirande av Melissa, som blev superöverraskad så jättekul, och ett besök på gymmet som var såååå jobbigt eftersom mina innsidor lår redan hurtar! Sen hem och så Dalvikseliten med påfyllnad haha.
Kunde inte blivit en bättre dag! THANX GUYS!

Sänder massa kramar till er där hemma!

SEE YA!

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0