Så förbaskat kallt!


.......DATUM: 2009-10-14 Klockan: 09:37:59
Morgon!

Jag tror aldrig jag har frusit så mycket som jag gjorde igår kväll eller natt i hela mitt liv.
Har jag varit ute och tältat? Nope
Har jag åkt till SVerige alt. Nordpolen? Nope
Är jag inomhus i England? Japp

Det har börjat bli kallt på nätterna här nu, och det skulle ju vara lugnt eftersom man sover inomhus, men inte då!
Min 'hostmum' slösar inté direkt på värme, vilket Louise kan intyga men igår kväll var hon inte ens hemma så då satte hon inte på elementen alls.

Alla mysbyxor var i tvätten så de gick inte ta men: t-shirt, tjocktröja, leggings, shorts, raggsockar, fingervantar, tjocktäcke och fleecefilt av storlex XX-large.
Säger det ngt om värmen?

Det är inte mycket varmare just nu men jag hoppas på underverk.


Nu är det dags för frukost innan skolan börjar.

SEE YA!
Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

men stackars Snutt. du får säga till henne att du inte vill avlida av köldskador! el ska jag skicka en sovsäck? :)

DATUM: 2009-10-14 Klockan: 10:28:00

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0