Party, party!


.......DATUM: 2009-10-15 Klockan: 19:59:13
Hallo!
Är nere i köket och wokar. Min "hostmum" har lämnat ris, kyckling och så en grönsaksblandning bestående av paprika, harticot vertes och zuccini.

Detta blir min middag innan jag ska ut och festa senare. För om drugt en timme kommer Louise över och då ska vi tjuvstarta lite innan vi ska möta de andra på puben Spoons. Därifrån ska vi tydligen dra vidare till ett ställe som heter "mud club" (vilket för mig ger lerklubben på svenska...hmmm).
Jag vet att det bara är torsdag men är ju ledig imorgon så spelar ju egentligen ingen roll. Istället ska vi äta brunch. Min första ever imorGON :)

Så vad har jag gjort idag då?
Jo jag har varit i skolan...jippie!
Sen drog Louis eoch jag in till stan och shoppade. igen...haha.
Lyckades med nöd och näppe gå ifrån ett par stövletter men åkte sedan dit på ett par jeans och en jumper istället.
Ja jag vet mamma...
Hur som helst. Jeansen som är svarta och som jag faktiskt behöver kostade mig £10 och den båtringade stickade kostade £ 8. Jag menar knappt 200 kr för dem ihop!!!!!! Det är ju faktiskt ett klipp!
haha
Ja det kan jag ju iaf få intala mig själv

Men nu är maten klar så ska äta...måste ju hinna göra iordning mig oxå!!!

SEE yA!
Kommentarer
Personen som skrev detta heter: Lena

Hej Sandra!

Det låter som du har det bra. Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår. Nu är det riktigt höstrusk här. Ikväll är det kalas för Lasse. lite tomt utan dig men vi tar igen det sen. Tack för det fina kortet på födelsedagen! Jag kände mig hedrad. Många kramar från Anders och Lena

DATUM: 2009-10-16 Klockan: 17:08:29
Personen som skrev detta heter: SysterYster

hoppas ni hade kul...på Lerklubben ;)



men gumman du har blivit shopaholic...tänk på att handla till mig me! :P

DATUM: 2009-10-16 Klockan: 17:22:26

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0