Morgondagen har THE plan


.......DATUM: 2009-10-17 Klockan: 20:45:48

Ja morgondagen har en plan och ikväll likaså i för sig...

Om en stund ska jag träffa Louise (efter jag ätit) och det bli något skoj.
Igår var det film: Invincible och Kung Fu Panda som gällde, idag får vi se

Hur som...imorgon och THE plan:
-  Sovmorgon
-  1½ timmes plugg
-  Crosstrainer på gymmet
-  Morissons: Lumchinhandling för kommande veckan
-  1½ timmes plugg
-  Fri kväll?

Ja så är tanken!
Nu vet ni precis lika mkt om min morogndag som jag haha

SEE YA!

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: Emeliie

Hoppas du får en underbar dag! =) Härhemma regnar det jättemycket :/ Ska försöka fixa min skype på datorn.. trodde jag hade det på min nya men aj så fel jag hade! Hör av mig så fort jag fixat det :D PUSS på dig gumman<3

DATUM: 2009-10-19 Klockan: 14:46:41
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0