Morgon!


.......DATUM: 2009-10-02 Klockan: 09:48:40
Onskar jag kunde skriva god morgon, men ar ju inte riktigt det idag. Vaknade redan 7 idag (dvs. for over en timme sen ) av att jag dromde varldens hemskaste mardrom. Usch! Inte ens chans att jag kunde somna om, sa nu har jag fordrivit lite tid pa internet.

Tankte darfor att jag kunde passa pa och beratta om dagens planer. Jag ska namligen till Chichester vid 11. Har val inte direkt ta en shopping tur igen men kika ska jag, bade i affarer och pa stan i ovrigt. Vet inte riktigt vilka som foljer med men Louise och jag kan sakerligen fordriva tid pa egen hand om det skulle behovas...haha


    

           

Eller vad tror ni? haha

Ska lagga upp ett nytt album pa facebook nu.
SEE YA!
Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0