Mofa fyller 71


.......DATUM: 2009-10-16 Klockan: 18:41:38
God kväll!
Samtidigt som jag skriver detta antar jag att hela tjocka släkten på mammas sida samlats hos mormor och morfar. Och har dom inte det så är det alldeles strax dags. För min supergoa morfar fyller 71 idag. Och jag är inte där. Känns lite sorgligt för jag kan inte komma på att jag någonsin missat hans stora dag. Har säkert kommit sent eller åkt tidigt pga av en match genom åren men missat den helt! Aldrig!

Så GRATTIS MORFAR! Tänker på dig!
Ska faktiskt ringa och säga hej om några minuter likaså. Bara för att...


Idag har jag ätit brunch med CIRTarna (pannkaka med massa grädde och glass och choklad + scones) och sedan var Louise och jg och kikade på ett gym. Kände oss lite inspirerade haha. Så så blir det nog sen oxå - tro det eller ej!

Var sedan inne i stan och handlade lite. Inget onödigt alls knappt. Köpte ett extra minneskort till kameran för det andra är nästan redan fyllt, lite schampoo och sånt och sedan en paket till min syster som mamma och pappa får ta med hem när de kommer. (Blev du nyfiken nu...haha)

Å vet ni????? De har precis öppnat en ny butik här och de hade LÖSGODIS! Candyking = Karamellkungen!! Lousie och jag blev ju överlyckliga. Så ikväll ska vi se film och äta smågodis. YEAH!!

Jag hoppas all har det bra hemma.

Och Anders och Lena! Blev så glad över att ni skrev!! Och som ni säger: vi får ta igen det i vår! Kramar



SEE YA ALL!
Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

hihi. jag blev världens mest nyfikna nu ju! :P

har fixat dingelen å strumpan passar bra :)

det kommer brev på posten...nån dag framöver. :)

puss

DATUM: 2009-10-17 Klockan: 00:17:11

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0