Med en kropp som värker!


.......DATUM: 2009-10-20 Klockan: 21:19:26
Ja som du säkert redan förstått så var jag på gymmet i söndags! Körde mest ben eftersom jag tycker det är minst tråkigt av alla de där maskinerna. Vi ska inte ens snacka om armmaskinerna för de är döden!! Men inte bara tränade jag i söndags. Igår spelade jag basket!!!

Ja du hörde rätt BASKET!! Det skulle vara en timmes träning, drop-in för tjejer. Visade sig vara två timmar med mixat men det var riktigt, riktigt kul (och nej Louise, vi diskuterar inte det här sen! =P ). Jag hade ingen aning vad jag egentligen höll på med för den enda basket jag någonsin spelat har ju varit i skolan...så senast var väl lite över 2½ år sedan.  Men det var kul, och jag kommer fortsätta att gå.
Och det är tack vare denna träningen som i stort sett hela kroppen värker. Det, och den armbågen som jag fick mot huvudet (och glasögonen som jag lyckats böja iordning...dvs linser nästa gg) som totalt fällde mig. Så ryggen kan nog vara en blandning träningen och smällen...

Och imorgon ska det bli gym igen om det inte är så att jag har dött innan dess ;)
Innan den ska dock nästa skolbesök ske. Imorgon 10.30 ska jag vara utanför skolan och denna gång kommer jag vara klädd i svarta byxor med pressveck, svarta pumps, en plommenfärgad överdel och svart kofta. Professionell värre med andra ord.
Om jag ska vara ärlig tror jag inte någon av er där hemma har sett mig så uppklädd någonsin haha

Nu är det dags att plugga lite. I morogn kommer det bli lite tajt för då ska ett födelsedagsfirande klämmas in mellan skolan och gymmet. Men det ska fixas, för det är ju inte varje dag man fyller 21!

Hoppas allt är bra där hemma!

SEE YA


Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0