Irland nästa!


.......DATUM: 2009-10-24 Klockan: 12:56:07
Hej och ursäkta för några dagar utan utan inlägg...då menar jag både de som varit och de som kommer. För om några timmar sticker jag till Irland och stannar där till onsdag. Inga inlägg föränn dess med andra ord.

Dagarna bara flyger fram här borta. Vet inte riktigt vad jag gör men försvinner gör dom.
De senaste dagarna har jag pluggat, gymmat, skypat, haft filmkvällar och hmm...det var nog allt.

Dags att börja packa nu, och så ska vi se om vi kan lyckas få lite varmvatten i huset så att jag kan ta en dusch...haha

Ha det så bra där hemma så höres vi snart igen!

See YA!
Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0