Good Morning!


.......DATUM: 2009-10-05 Klockan: 10:46:07
Välkommen till ett regningt England!
Första dagen med regn har kommit vilket betyder att hösten slutligen kommit i kapp mig.
Värmen har börjat försvinna och löven trilla av.


Igår skypade jag med Lovisa och då gjorde jag en rolig upptäckt. Jag sa ju att jag var på Fame i lördags, och jag tänkte då att den spelats ett tag, men Lovisa påpekade att den inte ens släppts i Sverige än. Det betyder ju att jag sett den före er alla...haha. Därför kollade jag även upp den där filmen med köttbullarna som jag sett, den där animerade alltså. Releasedatum för Sverige är ine förrän i januari nästa år. NÄSTA ÅR!! Jag hinner ju komma hem igen innan...helt otroligt!

                                                                 

Jag hoppas verkligen jag ska hinna göra fler såna fuskisar ;)
Synd bara att twilight: new moon inte har premiär några veckor innan här,  för då vet jag några som hade blivit bra avundsjuka ;)

SEE YA!
Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0