För Farmor och farfar - bilder från resan


.......DATUM: 2009-10-11 Klockan: 01:16:47

Alla får gärna kika men detta är bilder till dom eftersom dom inte har facebook där jag lagt ut bilder tidigare...ni får gärna kika ändå det klart =P


Hej farmor och farfar!
Lägger ut lite bilder här så ni kan se hur fint det är här borta där jag är!
Om ni klickar på dom blir dom större =)
Krama om

                 

Stranden                               Mitt rum                            Stranden


                             

Några av amerikanerna          Arundel slott                         Slotts parken


              

I London, parlamentet         Fin dubbeldäckare             Utanför Brittish Museum



                        
Buckingham Palace              Vårt boende i London          En av de få gångerna jag drucket te här...


             

Stranden igen                     Bowling                          En ros bara till er!

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: Ann-Sofie

Hej vännen!



Nu fungerar mitt skype så vi kanske kan prata någon dag??



Kramar

DATUM: 2009-10-11 Klockan: 21:10:12
Personen som skrev detta heter: Emeliie

Heej gums! Jag vill också skypa med dig!! Vore skitkul o få höra hur allt är!! :D



Puss & Kram!!

DATUM: 2009-10-13 Klockan: 11:00:36
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0