En trevlig lördag!


.......DATUM: 2009-10-04 Klockan: 14:36:13

Hej!
Tack vare min snälla syster och Anders har jag numera tillgång till å, ä och ö. Kommer säkerligen glömma att använda dom ibland nu när jag vant mig att vara utan dom, men jag ska försöka använda dom. Kan tänka mig att det är lite lättare att läsa...haha

Ja det jag egentligen tänkt skriva om var ju min lördag. och den var riktigt, riktigt trevlig. Hade en lugn förmiddag och åkte sedan in till Bognor Regis med Louise och såg på bio! 

                                                              FAME!

                            

                                     

Filmen var inte alls som jag trodde men den var bra, värd att se, definitivt. Om ni undrar håller Louise ned mig!
Och om ni inte listat ut det än sa tycker jag killen är så. så söt!

Efter det så åkte jag hem och gjorde mig iordning för att fira min hostmum som fyllde år igår. Har ingen aning om hur gammal hon är, men ett år äldre blev hon!
Detta firades ute pa en indisk restaurang )det finns hur många indiska restauranger här som helst - och väldigt få thai och kines istället antar jag). Väldigt annorlunda mat om jag ska vara ärlig. Det var gott, men kanske inte det jag personligen skulle välja. Föredrar definitivt thai...haha.
De som samlats för att fira min hostmum Karen var pojkvännen Chris, dottern Carina, sonen Nick med flickvännen Jesse, Karens syster, sambo och son. Och så jag det klart.  
Kom därifran sent, men åkte hit och åt brownies!! Mums!!

Såg slutet pa Sagan om ringen (tredje filmen) som gick på tven innan jag gick och la mig...

Idag ska jag bara ta det lugnt! Borde nog gå och äta frukost snart också..hmm...
Hur som.
SÉE YA!

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0