Citizenship + Sandra = Sant?


.......DATUM: 2009-10-01 Klockan: 19:49:41
Ja det borde ju vara det, men nja...nja...sa himla kul ar det verkligen inte och den som trodde jag var en hejare pa att plugga i tid (vilket ingen borde vara vid det har laget) sa har denne fel
Sa istallet for att plugga sitter jag har. Inte smart men vill BARA gora en kort uppdatering innan jag borjar plugga. Ska ju anda laga mat (koka spagetti och varma pastasas eftersom min hostmum jobbar) och se pa film med Louise ikvall sa maste ju borja nagongang.

Maste bara saga att det var sa kul att Skypa med systeryster precis, saknat henne.
Mailen fran ace ar precis lika kul, man blir sa glad...
Och alla kommentarer pa facebook likasa.
Miss you guys!!

Idag har jag pluggat (tro det eller ej) pa formiddagen, haft lektion13-15, kopt paket till min hostmum som fyller ar pa lordag, tagit en fika pa Costa och sa "lekt" pa datorn. Hyfsad dag om jag far saga det sjalv...om man bortser ifran att jag inte borjat med det i Citizenship som ska in i morgon. Sa helt enkelt far jag satta mig med det nu.


 Bjuder pa en bild ;) Detta ar fran varan resa till Littlehampton i tisdags.
Detta ar de fem jag akte med: Louise, Erik, Dave, Brittany & Meghan
Vi ar utanfor en award-winning resturang som ser ut som...ja inget vackert i
alla fall...trots att det ar designen den vann utmarkelsen for...
Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0