Brighton


.......DATUM: 2009-10-17 Klockan: 19:49:33

Hej hopp!
Sitter hemma på rummet och försöker renskriva lite anteckningar. Har gjort lite men också hunnit med att skypa med mamma och pappa. Allt detta på den dryga timme som jag har varit hemma.
För idag har jag nämligen varit i Brighton med Beth, Erik och Louise. Bussen åkte vid nio i morse efter lite mer 2 timmars bussresa var vi äntligen framme.


Blev lite rundtur på piren och till något jättehäftigt palatsliknande som jag faktiskt inte vet namnet på. Från piren fick de andra syn på en simmare och då jag missade det eftersom han simmade under piren gick vi över till andra sidan för att jag skulle få se oxå. Då märkte vi att det inte bara var EN utan ÅTTA/NIO simmare. Måste ju varit SVINKALLT!!!

Sedan hann jag prata lite med morfar under lunchen (som för hundrade gången bestod av smörgåsar...och jag får snart panik på alla dessa #¤&/()=)(/&%¤ smörgåsar...så måste hitta på ngt nytt!!!! snart!)
Sedan blev det en tur i butikerna. Kan inte annat än att säga att Brighton är ett riktigt shoppingställe. Givetvis inte lika stort som London men förstår definitivt varför britterna kallar det för mini-london. Det finns allt du kan önska dig och lite till.


Var inte riktigt på shoppinghumör dock. Plånboken fick därför nästan vila... slutade nämligen med att jag "spenderade några pund i en Disney store", och nej, det var inte till mig själv. Dock hemligt vad detta kan vara!!

Ska väl återvända till min renskrivningen...men först ska jag ner och tjuvkika vad det kan tänkas bli för mat (hostmum åkte precis iväg lite kort).


SEE YA!

                                             
                                                Piren - hade både litet nöjesfält + spelhall :)


                                                
                 Louise och Erik - tänkte det var dags att ni där hemma får ett "redigt" kort på de andra svenskarna :)


                                   
                                     Är det inte vackert??

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0