YEAH!!


.......DATUM: 2009-11-20 Klockan: 00:52:25

HEJ!!

Nu är det alldeles strax dags att lägga sig igen men tänkte först skriva och uppdatera er lite om vad som hänt :)

Jag har haft ett par tuffa dagar bakom mig nu...förutom pluggandet har jag lyckats förstöra en lampa hos min värdmamma igår och bränna en macka idag så det luktade bränt i halva huset. Då kan vi addera betalningsproblem för den julklappen jag köpt till mig själv, vilket inkluderade att ringa och övertala folket på Nordea i Stockholm att jag fortfarande är i England och att de inte skulle fortsätta frysa alla de pengarna som fanns på mitt VISAkort (vilket hade hänt pga av försök att köpa julklappen).... Fullt upp som sagt.

Förutom det missödet imorse har dagen varit trevlig :)
Lousie och jag var hemma hos Erik och skrev ihop en artikel som ska publiceras i HLKs nyhetsbrev...inget vi gör helt frivilligt vill jag lova... innan vi gick till skolan för att ha en mer eller mindre irriterande lektion (vilken jag bestämt mig för att inte älta mer så ingen mer info...sorry). Gick sedan ner till stranden och tog kort till artikeln innan Louise och jag gick för att handla.

Började i en godisbutik där jag handlade drygt ett hekto karameller i rabarber- och vaniljsås smak. De är kanon, och de var Sue på mammas och pappas bed and breakfast som lurade i mig en sån första gången...haha
Fortsatte sedan i vad som bara skulle vara lite spanande inför en paket men slutade i att jag shoppade järnet till mig själv ;D
Jag köpte en svart kortärmad men långt och ej åtsittande linne. Jag vet vilken usel beskrivning det är haha
En lila långärmad klänning/linne, en grå tunn tröja, en röd topp, och ett svart och blått linne (Christine: exakt likadant som det jag köpte gul+svart fast i mindre storlek). Inte speciellt farligt dyrt dock... blev en £45 dvs en 500 kronor för alltihop :)

Sen fortsatte vi vidare men hittade inget mer till mig...och istället för att hitta det jag spanade på hittade jag något annat...som jag hoppas kommer bli succe!!! Själv är jag iaf jättenöjd med inköpet och hade önskat att jag kunde behållt det själv hihi

Ikväll så pratade jag sedan med Ann-Sofie i över en timme vilket var såå roligt. Tack vännen <3 Efter det kom Louise över och vi har tittat på den sjätte Harry Potter filmen :) riktigt trevligt...as always!!

Imorogn är det plugg som gäller på förmiddagen och sen ska det bli tjejkväll :D Det blir middag ute innan vi drar till bion och ser på NEW MOON!! Fattar ni vad kul eller!?! Känns som det ultimata firandet för att första inlämningen är gjord. Berättar om det efteråt!

Hoppas allt är bra med er
Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0