#&=%#/¤&# transcription


.......DATUM: 2009-11-13 Klockan: 17:48:42

HEJ!

Idag har jag knappt lämnat mitt rum...bara för att äta och använda badrummet.

Och vet ni vad jag gör för kul??

Jo den ¤#/¤#&(/#"&%( transcription tentan!

Och sen jag satte igång för en sådär 5 timmar sedan har jag kommit en ca 400 ord.

PÅ 5 TIMMAR!

Jag tycker inte om denna uppgiften och den ger mig....ja huvudvärk är väl det enda...

Så sammanlagt har jag skrivet 850 ord...

Och jag har ju bara en sådär 2700 ord kvar.

Förstår du min glädje ?? ;)

Torsdag ska den in...

Sen är jag ju fri från denna

Och bara 3 andra to go

PUST


(ps. kommer fixa detta... men det var #¤/"/#( vad jobbigt det ska vara ibland)

krama om

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

hejja! hoppar omkring med pom-poms

DATUM: 2009-11-13 Klockan: 18:49:25

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0