Tjejkväll med New Moon


.......DATUM: 2009-11-21 Klockan: 14:14:59

HEJ!

Igår så kan man väl nästan säga att jag firade att första inlämningen var klar...

Efter att ha försökt plugga under dagen med Erik och Lousie för våran 30-minuters-redovisning i december så åkte vi hem och gjorde oss iordning inför kvällen.

Blev den nya lila klänningen med leggings och stövlar så kände mig så fin så...haha

Skulle gått och ätit tapas men var fullt så blev Hatters och den kanongode kycklingen med bacon, smält ost och BBQsås till pommes och sallad. Mums!! Var riktigt trevligt att gå ut ooch äta, bara tjejerna :)
Sedan vidare till bion där kön var LÅNG!!!! Tur att vi köpt biljetter på nätet säger jag bara!

Och så såg vi på New Moon...
Lite innan de flesta där hemma haha :P Klockan 21.10 eran tid! na na na na na na ;)
Men jag vet inte...på ngt sett lyckades jag bli besviken. Filmen håller sig visserligen mycket bättre till boken än den första och är nog egentligten bättre än den första filmen men hmm...
Kanske beror det på att jag gillar Edward och att han inte är med så mycket i filmen (på samma sätt som jag läste tvån och inte kunde vänta på att han skulle komma tillbaka...för försvinna helt kun de han ju bara inte - en förbannat lång väntan bara) eller så beror det väl på att jag nu vet att det är jättelänge tills nästa film kommer ut!!! Nästa sommar någongång...premiär i USA 30 Juni.  Får väl trots det vara glad att de inte är lika sega som med Harry Potter filmerna som det tar år emellan...
Men ändå. Nu är det slut för nu...
Så får väl helt enkelt överleva tills dess ;)
Och om det är ngt jag kommer göra så är det att läsa om böckerna över jul!!!

Men nu är väl det dags för mig att gå upp...
Har nämligen försökt hitta anledningar till att inte behöva ta tag i mitt liv...
men efter att ha legat kvar till elva i sängen, halvsovandes, trots att jag vaknat halv nio, och sedan sett ett avsnitt av "Mammas Pojkar" och letet genom nätet är det väl dags att hoppa upp...klockan är ju ändå kvart över ett...

Så vi höres.

KRAMA OM

lånad av:
http://joeyc.files.wordpress.com/2009/04/new_moon_poster_edwardjpg.jpeg

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0