Portsmouth igår, gym idag


.......DATUM: 2009-11-28 Klockan: 17:27:12

HEJ!

Igår var Erik, Louise och jag iväg i Portsmouth. Det var shopping, och tidsfördriv skulle jag väl vilja säga. Ett försök att skjuta upp pluggandet ytterliggare någon dag. En trevlig men lång dag! Gick hemifrån innan 9, och hemma strax innan 21. Är ju drygt 2 timmar, enkel väg dit. Tittade mest runt - Erik shoppade inte alls, Louise en hel del och jag litegrann. Lyckades hitta en helt underbar blå mössa som täcker hela (!!) öronen. Dessutom köpte jag en munktröja utan luva men en urmysig krage!! Supernöjd med dem!!

Idag har tiden flugit. Vaknade av mig själv halv tio, mötte Louise för att gymma vid elva...tog vägen förbi och köpte lördagsgodis på vägen hem. Kom väl hem för en 45 min sen...så pluggandet som jag skulle göra...hmm...!
Ska börja nu...så ska sluta

Vi höres
Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0