Pluggdagar!


.......DATUM: 2009-11-18 Klockan: 01:03:19

HEJ IGEN!

Nu var det några dagar jag skrev sist och det finns en riktigt bra anledning - jag har pluggat!

Så nu ska jag köpa en folder och skriva ur den - sen är jag KLAR!!!

Jag har skrivet en inlämning på 3675 ord, vilket var på ordet max, och bränt det på en skiva precis som jag ska och snart, så snart är jag klar!!

 

Så fredagen ägnades åt att plugga, the entire day!! Lördagen fram till kvällen då jag följde med Louise hostfamilj till en bar. Även Dave, Erik och matea fyllde med och alla av oss sjöng faktiskt! Louise ocj jag sjöng *trumvirvel* Mamma Mia tillsammans, för vi fick förklarat att som svenskar (varav en blond och en brunett) inte kunde göra annat än ABBA. Något jag helt missat innan haha

Söndagen och måndagen var halvt slappa jämfört med de andra två eftersom jag började se slutet. Så en promenad hanns med på söndagen och basket igår. :)

Idag har varit en heldag i skolan och en sen fixat det allra sista med uppsatsen...men har jag ju skrivet klart...och jag är nöjd!!

Dags att nana, klockan är över tolv

NATTI!!

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

jag sa ju att du skulle fixa det! :)

du är ju bäst!

puss

DATUM: 2009-11-18 Klockan: 17:43:26

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0