Första advent?? Känns inte så


.......DATUM: 2009-11-29 Klockan: 23:45:58

HEJ!
Idag är det första advent! Och jag är nog den som precis lyckades fatta att det var idag. Inte direkt en stor sak här borta. Inga adventsljusstakar, ingen Lucia, ingenting av något...ja så kan man beskriva jukstämningen här! Jag och Louise står för den själva just nu genom att sjunga julsånger, prata om "hemma"...

Känns riktigt tråkigt att vara här där december - inte är samma som hemma. Mamma och pappa har ju redan framme alla julsaker och här har jag inte ens en adventsljusstake!! Skulle ju lika gärna kunna vara 1 november här... Konstiga engelsmän det här!!

 

Pluggandet igår blev det inget vidare med. Läste visserliggen en 80-90 sidor i en av skolbäckerna...men just nu är det ord i word-dokumentet som säger "Assignment" som är det viktiga. Istället blev det film med Louise - Remember the Titans. Hon har ju pratat om den där filmen i år och dag så nu fick jag slutligen gå med på att se den så jag slipper tjötet :P Visade sig dock att jag redan sett stora delar av den...och att den är ganska bra haha

Idag har jag haft en dag utan motivation. Suttit framför datorerna och kollat på dem utan att få ner något vettigt. En 272 ord totalt i inledningen. Hurra!! haha
Men får fortsätta imorogn och hoppas det går bättre då!!

Krama om

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha och här sitter jag i sverige utan något pynt jag heller.. men jag har åtminstone grannarnas astt titta på ;)

DATUM: 2009-11-30 Klockan: 16:55:24
URL: http://nevnarien.se/
Personen som skrev detta heter: Elin [ n e v n a r i e n ]

men vad gullig du är då :D Det är bra annars... eller helt okej i alla fall, det händer inte så jättemycket fr tillfället och december är inte känt för att vara min bästa månad ;)

SJÄLVKLART vill jag ta en fika med dig när du kommer tillbaka, jag har saknat ditt sällskap jättemycket, ska du veta :)

DATUM: 2009-12-01 Klockan: 12:18:07
URL: http://nevnarien.se/

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0