Brighton igen!


.......DATUM: 2009-11-23 Klockan: 22:05:48

Hej hopp!
Bara ett litet kort inlägg för att säga att jag lever!

Helgen har bara försvunnit och hade för mig att jag skrivit och berättat om det men icke!

Har i stort umgåtts med Louise non stop. Sett på film, töntat runt...

Och idag har vi varit i Brighton igen. Lite julklappsshopping var det tänkt men det visade sig vara svårt. Ingen där hemma (mamma, pappa, Christine...) önskar sig något så lättare uppgift har man ju haft. Lite smått och gott har jag hittat men mestadel av tidenn gick istället åt att prova kläder. Jag har dock varit hård idag. Hittade en sååå fin festklänning som satt som en smäck som jag tex inte köpte för att jag tänkte efter lite extra...kanske inte kan använda den så ofta... och så en kofta på Zara som var såå mysig fick också ligga kvar...handtvätt var det avgörande i det fallet.  Jag har varit duktig om jag får säga det själv!!
Med hem kom ändå en blå nyårsklänning från Miss Selfridge, ett midjeskärp till den, en vanlig svart polo, en vanlig svart halvlång topp och en grå klänning till de kommande skolbesöken...och vardag antar jag... Det sista kom alltihop från Primark (som är en butik med baskläder till bra priser).
Nöjd är jag verkligen!!!

Och hur ofta jag än tänker att det ska vara bra nu kan jag inte låta bli att handla kläder när jag hittar så bra kläder som här. 1. De sitter jättebra (hittar mycket mer här som sitter kanon), 2. Bra priser 3. Alla hemma i Sverige har dem inte!! Fattar inte hur ngn skulle kunna motstå!
Det är tur att jag har Louise som också tycker om att handla haha

Ni ska få se alltihop när jag kommer hem. Och oroa er inte...det låter nog som att jag handlar klart mer än jag gör. Jag har bara fyllt på min enormt tomma garderob hemma i sverige :P

Dags för mig att äta!!

Krama om

Kommentarer
Personen som skrev detta heter: SysterYster

jag önskar mig visst saker men det kanske inte lätt för dig att köpa...men det viktigaste är att du kommer hem!!!! jag saknar min lillstrumpa! :)

DATUM: 2009-11-25 Klockan: 21:12:48

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0