Väskan packad...och uppackad


.......DATUM: 2009-12-03 Klockan: 00:47:13

HEJ!

Ja pluggandet har inte gått på räls direkt, och jag fattar inte vaför jag är så förbannat seg.

Men nog om de...

 

Idag har jag packat ner allt jag har här i Bognor i resväskan och det jag ska ha i handbaggaget när jag flyger hem. Och packat upp det igen. Och nej, jag har inte blivit tokig haha.

Snarare så att min hostmum, eller Louises, inte har någon våg och eftersom vi kunde låna Amys, en av engelsmännen i Cirt-gruppens resevåg så passade vi på. Var ordentligt jobbigt att packa ner allt och veta att jag inte fick gå ut med den genom dörren och åka hem än men men... Packat blev det och trots min shopping så verkar jag klara mig!! Vet ju aldrig om vågarna är likadana men ändå. 20,5 kg i resväskan + 7 i handbaggaget ger ju 0,5 kg till godo...så nästan så jag kan köpa något litet till haha.
Inte tänkt det men man vet ju aldrig :)

Förutom detta experimentet har jag haft veckans enda lektion idag, ätit på McDonalds, köpt och skrivit julkort, varit på gymmet för att träna och basta (noll motivation och träningsverk sen innan men ändå...jag var där), ätit fiskpinnar med potaits, sötpotatis, ärtor och paprika samt varit över hos Louise och hjälpt henne med hennes testpackning...
Fullt upp men ingen pluggning...hmm...

Nu ska jag dock nana! Hoppas jag hittar motivationen imorgon :)

Kramar

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0