Snart hemma!


.......DATUM: 2009-12-18 Klockan: 00:17:15

HEJ!

Klockan är lite över elva hör och jag kom hem ganska nyligen. Har varit hos Amy, en av engelskorna, och haft lite avskedsmys. De flesta var där och de var riktigt trevligt.
Sen jag skrev sist har jag i stort varit och shoppat julklappar i Chichester och varit på bio två gånger; Where the wild things are och Planet 51. Den första var inte alls bra, den andra jättemysig.
Skriver nu lite snabbt för jag måste hinna bränna skivor med skolmaterial och sånt nu innan jag lägger mig, för datorn ska lämnas in i morgon. Det betyder att jag kanske inte har tillgång på internet innan jag kommer hem på måndag. Inte så många dagar kvar nu så lugnt.
Men ska fixa med det alldeles strax.
Planerna för de sista dagarna dock så ni vet lite vad jag pysslar med :)
Imorgon är det de sista julklapparna som ska inhandlas, gym, fika på costas och Avatar på bio som gäller.
Lördag är det Portsmouth och fotboll :D
Söndag: Början på HEMFÄRD 15.00-
Måndag: Skara runt 11 :D ;D

Vi ses snart

Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0