Sikh-skola


.......DATUM: 2009-12-09 Klockan: 20:13:52

HEJ!

Idag var jag på besöket i Englands enda Sikh skola, Guru Nanak skolan, som ligger i närheten av Heathrow flygplatsen utanför London. Louise och jag möttes 6.50 imorses och 7.20 bar det av från Bognor. Var framme runt 10.10 vilket innebar två saker: en lång bussresa och en helsikes traffik!
Besöket var dock riktigt, riktigt trevligt och det bästa utav de besöken vi gjort här i England. Jag var med på tre lektioner sammanlagt; Engelska, franska och IT (data) och om man bortser från franskan, i och med att jag inte kan ett ord, så var lektionerna rikigt roliga att se :)
Idag gick jag dessutom klädd i hel kostym! Kan du tänka dig! Som vanligt glömde jag naturligtvis ta kort...hemskt lessen för de. Men nu kommer jag ju snart hem så då kan ni få se det live ;)

Dessutom!!! Louise, Erik och jag har bokat biljetter till Portsmouth - Liverpool matchen den 19 dec :D

Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0