Just nu


.......DATUM: 2009-12-12 Klockan: 13:16:06

Det enda jag gör nu är att försöka plugga pch det går inte speciellt bra. Det tar jättemycket tid och känns nästan som jag tagit mig vatten över huvudet! Visade sig att det tar mycket mer tid att inte bara referera utan också översätta eftersom jag denna gången har källor på svenska. Får helt enkelt lära mig av denna gången...ALDRIG igen!

Hursom...detta är anledningen till att jag inte skriver. Jag har inget att informera om eftersom jag inte gör något.
Jag måste försöka fortsätta nu för har inte kommit mer än en knapp tredjedel. Pust, stön och stånk!

Det är tur att jag har pappa hemma som säger till mig att jag kan <3

Vi får höras när jag är klar...så skulle gissa på tisdag eftersom allt ska in då.

Kram

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0