JULLOV!!!


.......DATUM: 2009-12-15 Klockan: 18:45:51

HEJ!
Nu har jag fått jullov :D

Pluggandet löste sig relativt bra i slutändan trots allt och var klar i god tid innan inlämning i jmf med vad jag brukar haha. I söndags framåt eftermiddagen var jag klar med skrivandet, och sedan på kvällen läste Lousie igenom den innan jag på måndagen rättade till någon småsak. Så igår var den alltså klar, och sedan lämnade jag i den, och den andra jag också var klar med, kl 16.00. Så både lämnades in igår fast jag hade deadline idag! Jag är förvånad över min framförhållning ;)
Och sen idag så höll Erik, Louise och jag våran presentation. Och det kändes faktiskt riktigt, riktigt bra.
Vi får väl se hur det går, men nu kan jag inte göra mer än att vänta på domen. Jag hoppas jag klarade av dem iaf.
Igår fick jag dessutom tillbaka den första uppsatsen. Den som jag lämnade in förra månaden, och YES, JAG KLARADE DEN!!! Känns så fruktansvärt skönt :D
Som sagt, bara hoppas att jag klarat de andra tre också, men det märker jag väl i mitten av januari när resultaten kommer :)

Så idag har vi varit på the Southdowns och ätit lunch för att fira att vi äntligen har jullov!!! Ja, iaf vi tre svenskar...för vissa av engelsmännen och amerikanarna har naturkunskap tilll torsdag. Lunchen som var med Louise, Erik, Dave och Beth var iaf väldigt trevlig. Blev Pasta Al Forna (pasta, kyckling, spenat och pesto) med vitlöksbröd till mat och sen så en varm äpplekaka med karamellsås på och vaniljsås vid sidan om. Behöver jag en säga att det var jättegott??
Så nu är jag hemma en sväng och gör så lite som möjligt innan jag alldeles stra ska iväg på bio; Where the wild things are. Är en bok som är byggd på en barnbok som tydligen ska vara väldigt känd här borta och i USA. Vi kikade igenom barnboken på bibblan förut och tänkte att vi kan gå - 30kr kan det ju ändå vara värt!

Blir nog lite mer bio i veckan hoppas jag, och så resa till Chichester, och så fotboll på lördag. OCH PÅ SÖNDAG ÅKER JAG HEM :D
Men nu måste jag göra mig iordning, vi höres snart igen!!


Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0