Hemma!


.......DATUM: 2009-12-22 Klockan: 17:36:11
Hej!
Nu är jag hemma igen. Sitter vid datan på övervåningen och försker undvika alla högar med kläder som är på mitt rum. De väntar på strykningoch upphängning men jag är inte så sugen på de haha

De sista dagarna i Bognor var intensiva men mycket roliga! Umgicks i stort sett dygnet runt med louise och Erik...kändes iaf så :P Var i Chichester ihop på torsdagen, och sen avskedsträffen hos Amy. På fredagen träffades vi när vi åt lunch ihop (ca 10 av oss) och sen gick några av oss på Avatar på kvällen. På lördagen åkte vi till Portsmouth och såg matchen mellan Portsmouth of Liverpool. Åhhhh vad fotboll är kul att se live!! Helt underbart var det, och jag har verkligen gått och blivit Portsmouth fan nu. Kul nog slog de dessutom Liverpool med 2-0.

Sen på söndagen åkte vi ju hem!! Det funkade bra...kan ju säga att jag halvt dansade runt från tid till tid (haha...internskämt mellan Louise och mig). Speciellt i väntan på tåget till flygplatsen. Tåget gick bra och det var ändå inte för lång väntan till planet. Lyckligtvis nog lyckades vi alla tre checka in väskorna utan att det var någon övervikt på dem :D Det var lycka kan jag säga! Säkerhetskontrollen var en lång historia kan jag säga...för att göra den kort, kan jag säga att jag fick ta av mig en herrans massa saker inklusive skorna men att Louise hade det värre som "kändes över" eftersom det pep + att hennes handbaggage söktes igenom. Erik hade det däremot smidigt ;)
Flyget gick bara bra, och kom fram i Köpenhamn som planerat. Louise och jag hann precis fixa mat på Burger King innan de stängde 22.00 innan vi vinkade av Erik som tåg tåget till Lund (inte alls avundsjuk...haha). Louise och jag satt sen och lyckades hålla varandra vakna till tåget gick 4.20.
Kom till kära SVERIGE några minuter senare och väntade sedan i Malmö till nästa tåg...till Nässjö. Första sömnen den natten haha. Möttes upp av Louise familj, och fick följa med dem och äta hotellfrukost vilket var väldigt gott sisådär 7.30 på morgonen. De var till och med så snälla så att de följde mig till tåget som jag skulle ta vidare tillFalköping. Lite sömn och sedan hämtade pappa upp mig i Falköping :D

Pappa, te och pepparkakor vid köksbordet i ett vitt Skara i väntan på mamma skulle komma hem från jobbet. Sen gick dagen på i ett jäkla tempo och var så trött så jag knappt kommer ihåg vad jag gjort...haha. Tog spruta mot svininfluensan, packade upp väskan vilket gav alla fina klädhögar, besökte Ann-Sofie, åt pizza och kladdkaka med familjen :D Ja det borde var det jag hann med innan jag stupade i säng klockan 22. :D

Idag har jag tagit det lugnt. Klippt mig, hälsat på mormor & morfar, sett på en jättedålig film... Nu ärdet strax mat med mamma och pappa :D Blir läggdags tidigt idag med för jag är redan trött... och imorogn är det Skövde med Hemb, träffa Emelie kort och sedan lilla julafton som gäller.

SNART JUL!!

krama om
Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0