Fotboll på lördag :D


.......DATUM: 2009-12-03 Klockan: 18:04:10

HEJ!

Har tagit en kort paus i pluggandet och tänkte att jag skulle passa på att berätta vad jag glömt att berätta innan: Att jag ska på premier leauge fotboll på lördag :) Det blir Portsmouth mot Burnsley (jag tror dom stavar så!??!) Inte direkt en match från topplagen men B. ligger i mitten och P. i botten så mål många mål hoppas jag på!!
Vi blir sju som ska gå. Louise, Erik, Eriks bror som är på besök, Matea, Shaina, Beth och jag.
Ska bli superkul...hinner vi ska jag dessutom springa in i 2 butiker...Är nämligen två små och mycket lätta julklappar som jag vet skulle uppskattas som kan finnas där i Portsmouth. Får hoppas på det bästa helt enkelt :)
Dessutom ska det bli jätteskönt att få komma iväg för det kommer bli ett perfekt avbrott i den närmsta tiden som kommer bestå av mkt plugg. Ser tungt ut framåt om jag säger så, men belöningen hägrar: SVERIGE!!!

Dessutom känner jag mig lite glad för det jag ska säga på PS3 redovisningen är iaf klart. Det är det jag jobbat med idag. 9 min 40sek. Visserligen ska jag plugga in det så att jag kan presentera det bra och fixa lite mer på Powepointen men det är skönt :D Ett steg i rätt riktning.
De två jag ska skriva har dock fått vänta så det är nästa uppdrag :)

Har dessutom varit iväg och ätit lunch med Louise på the Southdowns idag...tänkte först bara gå och köpa en macka på snabbköpet men vi ändrade oss och tyckte det var bättre att äta ordentligt så blev kyckling med bacon, smält ost och BBQsås och Pommes till lunch. Mumma!
Dessutom ska vi troligtvis äta lunch på en kinarestaurang imorgon med några av CIRTARNA efter gymmet. Kan bli kul :)

Jag skämmer verkligen bort mig med god mat just nu haha...
Men nu är det dags för pausen att gå mot sitt slut. Höres senare :)

Krama om

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0