Försöker plugga


.......DATUM: 2009-12-01 Klockan: 12:26:01

HEJ

För etthundrafemtioelfte gången såger jag att jag ska plugga, och jag menar det.
Har faktiskt inte ett mer spännande liv än så just nu.
jag försöker plugga men går inte speciellt bra. Det är inte ens att det är speciellt svårt, det är bara så fruktansvärt träligt. Inte alls sugen men idag är det dags :)

Idag är det första december! Jag har precis öppnat första luckan i adventskalendern jag fick av mamma :D
Bara 14 dagar kver till deadline och 3 arbeten att göra. Dags att sätta fart.
För min egen skull...japp dags att sätta press på mig själv...ska jag rapportera till min kära blogg om framsteg...
så här ligger jag till just nu...och då menar jag i färdigbearbetad text och inte ngt utkast (vad är utkast liksom...lika bra att fila så man blir nöjd direkt ;) )
Uppsats 1: Comp Ed. 3500ord. 278 ord
Uppsats 2: Citizenship. 3500 ord 472 ord
Redovisning: PS 3. 8-12 min.  O min

Japp det är inte speciellt mycket men det äär bannemig en start! Och redovisningen har jag alla källor för...inte färdigt material bara. Men nu så. Nu måste det var dags!

Så jag ska börja skriva lite idag nu. Därför får vi höras senare!

krama om


Snart är det dags igen!!! Och jag längtar så jag nästan blir knäpp ;D

Kommentarer

★ Vill du skriva nått? Skriv det isf här :) ★



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du nån e-mail?


Kanske en hemsida lr blogg oxå?


Ditt söta meddelande till mig!

Trackback



RSS 2.0